17 Haziran 2014 Salı

Daire Başkanının Görevleri Nelerdir?

Daire Başkanının Görev, Yetki ve Sorumluluğu
Madde 10- Daire Başkanının görevleri aşağıda belirtilmiştir:

I-
a) Dairesine ait görevlerin mevzuata uygun olarak zamanında ve eksiksiz bir şekilde yerine getirilmesini sağlamak. Görev alanına giren konularla ilgili gerekli genelgelerin hazırlanmasını sağlamak.

b) Şubelerin uyumlu bir şekilde çalışmasını sağlamak.

c) Personelin izin işlerini planlamak ve zamanında kullanılmasını sağlamak.

d) Bakanlık ana icra planında yer alan dairesi ile ilgili işlerin zamanında bitirilmesini sağlamak.

e) Personelin iş tutumu ve davranışlarını takip edip değerlendirmesini yapmak, takdirname veya taltif verilmesi için teklifte bulunmak. Gerekli hallerde yetkisi içinde disiplin cezası vermek, daha ağır cezalar ile takdir ve takdirname verilmesi için teklifte bulunmak,

f) Dairenin görevleri ile ilgili toplantılara katılmak.

g) Amirlerince verilen diğer görevleri yapmak.

II- Daire Başkanı kendisine verilen görevlerin düzenli, verimli, sür’atli ve etkin bir şekilde yerine getirilmesinden bağlı bulunduğu Genel Müdür Yardımcısına ve Genel Müdüre karşı sorumludur.


0 yorum:

Yorum Gönder


Top